nu vet ni !

Jag har bloggtorka.

jag skulle kunna skriva om min dag ? men jag gör samma sak hela tiden . sola, bada, äta , sova (nu vet du vad jag ska göra idag.. )

Jag skulle kunna visa dagens outfit? men jag har haft samma kläder på mig de senaste dagarna (badkläder och min superman tröja. )

jag skulle kunna göra dagens låt ? men jag hittar inte nya låtar eftersom de tar 10 minuter (MINST!) att ladda ett treminuters klipp på youtube.

jag skulle kunna visa en rolig bild ? men jag har bättre saker för mig att göra. nej , juste fan , jag har inte de .  men de är samma anledning som där uppe , de tar tid som satan !

 

Så om min bloggning är sjukt tråkig så s.k.y.l.l.e.r. jag på de där uppe↑


HAHHA , förlåt var tvungen .

gammal bild . men har inga nya på denna skitdata ! :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0